تزریق ژل و بوتاکس کرج
نوشته شده توسط : ساسان

تزریق ژل و بوتاکس کرج

تزریق بوتاکس و ژل یکی از فراگیرترین روش‌های جوانسازی پوست است که در کشور ما هم رواج زیادی دارد. مهمترین چیزهایی که باید در انتخاب میان بوتاکس و پر کننده‌های پوست در نظر گرفته شود، نوع چروک‌هایی که می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید و چگونگی انجام این کار است.در این مقاله از سایت آلا کلینیک قصد داریم علاوه بر معرفی خدمات خود در راستای تزریق ژل و بوتاکس کرج ، هر آنچه که باید قبل از این عمل بدانید را برای شما همراهان گرامی بازگو کنیم. پس با ما همراه شوید.

 

مرکز تزریق ژل و بوتاکس کرج

جهت مشاوره در رابطه با تزریق ژل و بوتاکس کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

تزریق ژل و بوتاکس کرج

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که چین و چروک‌های صورت را با شل کردن ماهیچه‌هایی که موجب آن شده‌اند، برطرف می‌کند. بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌شده و فلج عضلات می شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل می‌شود و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند. بسیاری از بیماران اعتقاد دارند بوتاکس توانسته خط لبخند، خط اخم و دیگر چروک‌های صورت را برطرف کند.

آیا شما گزینه‌ی خوبی برای بوتاکس هستید؟

مردان و زنان بزرگسال که از سلامت جسمی خوبی برخوردارند گزینه‌ی مناسبی برای انجام بوتاکس هستند. اگر باردار هستید یا در دوره‌ی شیردهی قرار دارید نباید بوتاکس را انجام دهید. بیشتر بیماران به سراغ بوتاکس می‌روند تا نشانه‌های پیری و بالا رفتن سن را در چهره‌شان کمتر کنند. در واقع بوتاکس شیوه‌ی درمانی جایگزینی برای جراحی‌های زیبایی مثل کشیدن پوست است. بعضی از چین و چروک‌هایی که با بوتاکس برطرف می‌شوند این موارد هستند:

  • چروک‌های افقی پیشانی
  • خط خنده (از بینی تا گوشه های دهان)
  • خط اخم بین ابروها

از بوتاکس می‌توان در بسیاری از چروک‌های ناشی از حرکت عضلات صورت استفاده کرد. البته برای چروک‌های ناشی از شل شدن پوست، گرانش، و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب بی اثر است. علاوه بر این موارد آرایشی، بوتاکس برای درمان وضعیت‌های پزشکی مانند چشمک زدن بی‌اختیار استفاده می‌شود.(جهت خواندن مقاله بوتاکس نورونوکس کرج کلیک کنید)

تزریق ژل و بوتاکس کرج

تزریق ژل

تزریق ژل یا تزریق فیلر روشی سریع برای ایجاد اصلاحات مختلف در صورت از جمله بازگرداندن و افزایش حجم صورت، افزایش حجم لب‌ها، کاهش چین ‌و‌ چروک، خطوط اخم و خنده و … است. امروزه تزریق ژل یا تزریق فیلر بعد از انجام تزریق بوتاکس پرکاربردترین عمل زیبایی در جهان است.

ژل‌های مورد استفاده برای تزریق دارای انواع مختلفی هستند که همگی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا  (FDA) می باشند. اما محبوب‌ترین ژل تزریقی به صورت اسید هیالورونیک است. پوست جوان و سالم حاوی میزان زیادی از ماده مرطوب و طبیعی به نام هیالورونیک اسید است.

با گذشت زمان و افزایش سن، نور خورشید و سایر عوامل می‌توانند میزان هیالورونیک اسید پوست را کاهش دهند و موجب شوند که چین و چروک‌ها ظاهر شوند. فقدان هیالورونیک اسید در پوست منجر به از دست رفتن ساختار و حجم پوست شده و این امر منجر به پیدایش چین ‌و‌ چروک‌ ها می‌شود.

با استفاده از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید می‌توان این ماده را مجددا به پوست برگرداند و خطوط قسمت‌های مختلف پوست را بهبود بخشید.

ساختار طبیعی مولکول هیالورونیک اسید بسیار شبیه اسفنج است. وظیفه اصلی آن، جذب کردن آب است که باعث افزایش حجم پوست می‌شود.

به این ترتیب، می‌توان هیالورونیک اسید را به عنوان مرطوب کننده داخلی پوست در نظر گرفت.

استفاده از فیلرها روشی ساده و غیرجراحی است که توسط پزشک برای اصلاح چین و چروک‌های پوست به کار می‌رود. به این منظور ژل یا فیلر با سر سوزنی بسیار نازک (سر سوزن انسولین) به زیر پوست تزریق می‌شود تا بافت نرم لایه داخلی پوست (درم) را پر کند. این کار باعث افزایش حجم درم و در نتیجه کاهش چین ‌و‌ چروک‌ های پوست می ‌شود.(جهت خواندن مقاله بوتاکس مو کرج کلیک کنید)

 

تزریق ژل و بوتاکس کرج

 

در وبلاگ آلا کلینیک بیشتر بخوانید

 

تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس

شاید شما نیز بر سر این دو راهی قرار گرفته باشید. در ادامه این مقاله از آلا کلینیک، میزان تاثیر گذاری و ماندگاری ، عوارض جانبی ، هزینه و مراقبت های بوتاکس و ژل را بیان خواهیم کرد.(جهت خواندن مقاله تزریق ژل پیشانی در کرج کلیک کنید)

تاثیر بوتاکس بیشتر است یا ژل

احتمالا حدود یک هفته پس از تزریق بوتاکس ، تاثیرات قابل توجه آن را خواهید دید. تاثیرات جانبی آن بسیار کم بوده و باید پس از گذشت زمان کوتاهی از بین بروند. اگر وضعیت خاصی داشته باشید که مانع تاثیرات بوتاکس شود، ممکن است متوجه تاثیرات کامل آن نشوید. شما نیاز خواهید داشت که با متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود، درباره تمام خطرات بالقوه پیش رو صحبت کنید. زمانی که تزریق را انجام دادید، بدون نیاز به هیچگونه زمان توانیابی، قادر به ادامه فعالیت‌های روزانه خود خواهید بود. تاثیرات بوتاکس حدود 3 تا 4 ماه باقی خواهد ماند. پس از آن اگر بخواهید نتایج آن را حفظ کنید، به جلسات درمانی اضافه نیاز خواهید داشت.

پرکننده‌های پوستی و ژل نیز تاثیرگذار به حساب می‌آیند و نتایج آنها درکل بیشتر از بوتاکس، باقی می‌ماند. با این حال نتایج دریافتی دقیقا به نوع پرکننده پوستی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد.(برای مطالعه مقاله بوتاکس در کرج کلید کنید)

 

قیمت تزریق ژل و بوتاکس کرج

ژل‌های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود هستند. این ژل‌ها شامل ژل رستیلن، ژوویدرم، اسکالپترا، هیلافرم، رادیس و کاپتیک می‌شوند که ماندگاری هریک متفاوت است.

ژل‌های رستیلن از مواد غیرحیوانی ساخته شده و میزان ماندگاری آن‌ها بین ۶ الی ۱۲ ماه است.

ژل‌های ژوویدرم نیز مانند رستیلن‌ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارند و نزدیک ۱ الی ۲ سال می‌توانند بر روی پوست بمانند.

هزینه تزریق این ژل‌ها بستگی به مقدار استفاده و میزان ماندگاری متفاوت است.

 

عوارض و اثرات جانبی ژل ها

عوارض و اثرات احتمالی تزریق ژل بیشتر از تزریق بوتاکس است. معمولا تزریق ژل، عوارض خطرناکی را بدنبال ندارد و عوارض موقت آن هم در طی دو هفته برطرف می شود. عوارض موقت ژل عبارت است از:

  • واکنش آلرژیک
  • کبودی
  • عفونت
  • خارش
  • بی حسی صورت
  • قرمزی
  • اسکار
  • زخم

در بیشتر بیماران، تورم صورت هم جزو عوارض ناشی از تزریق ژل است. پک های یخ می تواند در کاهش اثر بی حسی و تورم صورت کمک زیادی بکند. برای کاهش ریسک ابتلا به چنین عوارضی، بهتر است قبل از تزریق ژل از بیمار تست حساسیت گرفته شود. برای تزریق ژل هم بیمار باید از نظر جسمانی سالم باشد و سیگار هم نکشد.

 

عوارض و اثرات جانبی تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای افرادی مناسب است که در وضعیت خوبی از سلامت جسمانی قرار داشته باشند و بخواهند از بوتاکس برای کاهش چین و چروک و خطوط صورت خود استفاده کنند. عوارض و اثرات احتمالی تزریق بوتاکس عبارت است از:

  • کبودی در نقاط تزریق شده
  • افتادگی پلک که ممکن است چند هفته طول بکشد تا برطرف بشود
  • قرمزی و سوزش چشم
  • سر درد

برای جلوگیری از بروز چنین عوارضی، بیمار نباید از داروها و مواد غذایی که باعث رقیق شدن خون می شود استفاده کند. تزریق بوتاکس برای شما مناسب نیست اگر:

  • باردار و یا شیرده هستید
  • عملکرد ماهیچه های صورتتان ضعیف است
  • مشکلاتی مثل پوست ضخیم و یا اسکارهای عمیق دارید
  •  بیماری فلج چند گانه (مولتیپل اسکلروز) یا بیماری عصبی- ماهیچه ای دارید

بوتاکس و ژل برای چه کسانی مناسب نیستند؟

  • کسانی که باردار هستند یا تحت مراقبت قرار دارند
  • افرادی که ماهیچه‌های صورت ضعیفی دارند.
  • افرادی که دچار مشکلات پوستی مانند بیماری پوست فیلی، یا زخم‌های عمیق هستند.
  • کسانی که دچار تصلب بافت یا نوع دیگری از بیماری‌های عصبی عضلانی باشند

بهترین مرکز مرکز تزریق ژل و بوتاکس کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر تزریق ژل و بوتاکس کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

  • برای رفع کبودی از کمپرس آب سرد استفاده کنید : معمولا تزریق ژل یک درمان کم عارضه است؛ اما همچون سایر درمان های زیبایی در این درمان نیز بیمار برخی عوارض را مشاهده خواهد کرد. کبودی یکی از این عوارض است. کمپرس سرد به کاهش کبودی کمک زیادی می کند. علاوه بر این، معمولا کرم ها و پمادهای حاوی عصاره گیاه آرنیکا یا مکمل بروملائین نیز در کاهش کبودی موثر هستند. استفاده از عصاره آرنیکا برای رفع کبودی در سراسر دنیا مرسوم است و بدون نسخه نیز در داروخانه ها به فروش می رسد.

 

  • صلاح و آرایش صورت بعد از ۱ هفته مجاز است : بلافاصله بعد از تزریق ژل به نواحی صورت، افراد مجاز به آرایش و اصلاح صورت نیستند. معمولا  بعد از گذشت ۱ هفته به افراد اجازه آرایش و اصلاح صورت داده می شود. البته بعد از تزریق ژل به سایر نواحی می‌توانید آرایش کنید یا از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

 

  • با شوینده های ملایم ناحیه تزریق را بشویید :  برای جلوگیری از عفونت لازم است که ناحیه تزریق تمیز و خشک نگه داشته شود. برای شستن ناحیه تزریق باید از شوینده های ملایم مخصوص پوست استفاده کرد تا التهابات و تحریکات پوستی به حداقل برسند. برخی از شوینده ها ممکن است سبب تحریک پوست و ایجاد التهاب شوند. در کلینیک خانه سفید، بعد از تزریق ژل، شوینده های مناسب به متقاضیان معرفی می شود.

 

بعد از تزریق ژل چکار نکنیم؟

  • گرم و سرد شدن شدید محل تزریق اثرات درمانی را کاهش می دهد : قبل از برطرف شدن عوارضی از قبیل قرمزی، تورم وکبودی، نباید محل درمان گرم شود. بنابراین باید از آفتاب گرفتن، رفتن به سونا، سولاریوم، جکوزی و حمام گرفتن پرهیز شود. سرمای شدید نیز اثرات درمانی را کاهش می دهد و عوارض را شدیدتر می کند. به همین دلیل فعالیت هایی از قبیل اسکی، برف بازی، پاتیناژ و شنا در آب سرد ممنوع است. کمی صبور باشید و بعد از برطرف شدن عوارض، به انجام این فعالیت ها بپردازید.

 

  • ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین را مدتی کنار بگذارید : معمولا افرادی که اقدام به تزریق ژل می کنند، بعد از اتمام درمان از کلینیک مرخص می شوند و از روز بعد، به فعالیت های روزمره خود می پردازند. با این همه انجام ورزش و فعالیت های فیزیکی سنگین به مدت ۲ هفته ممنوع است؛ زیرا انجام این فعالیت ها سبب افزایش شدت کبودی و تورم می شود. در صورتی که شما ورزشکار حرفه ای هستید، حتما در زمینه زمان شروع فعالیت های خود با پزشک صحبت کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

  • بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس می‌توانید آرایش کنید.
  • ۱ الی ۲ ساعت بعد از تزریق، عضلاتی که قرار است تحت تاثیر بوتاکس قرار بگیرند را تمرین دهید. تحرک این عضلات باعث می‌شود که بوتاکس سریع‌تر جذب عضله شود. البته اگر این کار را فراموش کنید، مشکلی پیش نمی‌آید.
  • نتایج تزریق بوتاکس ممکن است تا ۱۴ روز بعد تکمیل نشود. معمولاً ۴ الی ۵ روز بعد از تزریق متوجه تغییرات پوست خود خواهید شد. منتها اثرگذاری کامل بوتاکس که منجر به از دست رفتن قدرت عضلات و از بین رفتن خطوط صورت می‌شود، روندی زمان‌بر است.
  • محل تزریق را تا ۲ الی ۴ ساعت بعد لمس نکنید و نمالید. همچنین دراز نکشید و خم نشوید.
  • تا یک روز بعد از تزریق ورزش نکرده و از شرایطی که باعث تعریق می‌شوند، دوری کنید.
  • تورم یا کبودی خفیف در محل درمان ممکن است دیده شود. این عوارض موقتی هستند و معمولاً طی چند ساعت از بین می‌روند.
  • از انجام لایه‌برداری، میکرودرم ابریژن، ماساژ صورت و … تا حداقل ۱۴ روز بعد از درمان خودداری کنید.
  • استفاده از ضد آفتاب روزانه فراموش نشود.

 

تزریق ژل و بوتاکس کرج

کلینیک تزریق ژل و بوتاکس کرج

چرا باید تزریق ژل ، چربی و بوتاکس توسط متخصص انجام شود؟

برخی فکر می کنند تزریق بوتاکس یا ژل آسان است و هر پزشک یا غیر متخصصی می تواند آنها را انجام دهد. اما اگر پزشک با لایه ها و بافت های بدن نا آشنا باشد می تواند مشکلاتی را برای فرد به وجود آورد. اگر تزریقات خود را با یک غیر متخصص انجام داده اید ، به شما توصیه می شود که با یک متخصص مشورت کرده و از اقدامات خودسرانه خودداری کنید.

هزینه تزریق ژل و بوتاکس کرج

هزینه بوتاکس و ژل به ناحیه تزریق، پزشک، میزان محلول مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب و سایر عوامل بستگی دارد. پزشکان مختلف هزینه های متفاوتی را برای تزریق‌های مشابه دریافت می‌کنند. بوتاکس آرایشی تحت پوشش بیمه درمانی نیست. با این حال، بسیاری از پزشکان گزینه‌های متفاوت و شیوه‌های پرداخت منعطفی را ارائه می‌دهند تا این درمان مقرون به صرفه تر شود.

جهت مشاوره در رابطه با تزریق ژل و بوتاکس کرج ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847

 





:: برچسب‌ها: تزریق ژل و بوتاکس کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: